:)

Grillningen gick ju finemang. =) häärligt. men sen när vi sitter och äter så kommer våran granne och säger att vi inte får gå ner till tvättstugan så sent eller så.. och att vi måste låsa om oss. för att vi har/haft en gubbe som är i våran källare och sover.. usch.. vårat "hus" är ju inte ens stort.. och jag är alltid där nere på nätterna och springer..
kul att de har setat en gubbe där och iaktagit en. nej usch.. obehaglig känsla. jag tror jag sover hos olivia i natt!haha men men .. nu ska vi ut igen till de härliga vädret hade bra då!



image82image83image84

Kommentarer
Postat av: jessica

haha, jasså?! ni dricker pepsi fastän inte jag är där! där ser man. läskigt förresten med gubben.. tror nog inte jag vill hälsa på er igen om det finns en galning där.. haha..

2008-05-05 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0