dagens

idag har jag ju vart på salongen som vanligt, hade inte så mycket att göra, men vad gör de när de e så kul endå! =) träffade Sofia, sandra och ´Minna som man inte har sett på ett tag. skoj!

jag har skönaste mixen på rihanna! bara så du vet. säg till om du vill ha den =)  så kanske du får den.

nu ska jag snart ut och köra lite, har ju läxa tills i morgon, backa gatuhörn, och fick parkera. ja! känns verkligen som jag kommer få göra det, med pappa? nja. jaja får väll ljuga lite imorgon då. det som jag är bra på? =) eller inte.. usch kan verkligen inte ljuga. bra eller dåligt kan man ju diskutera..

just nu e jag så glad =)

på fredag ska ja på klassfest med gammla klassen,. maskerad. vad ska man vara? nå förslag?
sen på lördag ska jag ut med tjejerna på salongen!

föresten så har jag ju gett ut mitt lösen till matilda. så hon håller på fixar min blogg lite så de ser lite roligare ut för mina 2000 läsare (?) ungef'är ... minus 2 nollor! haha.  tack gums !

image109image110image111
ja och goa ellan-snällan .........ellan pellan å en något dragen hanna ..... ingen sitter stilla inte..

Kommentarer
Postat av: matilda

svar; du ska ju ha stryk ((:

2008-05-21 @ 20:04:24
URL: http://matildalandenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0