waiting on the sunny days!

Hallå
idag tänkte jag ju bara tala om för att jag löste mitt sista matte tal i min lilla världs historia tack världens bästa vera för hjälpen hade aldrig klarat det utan din hjälp, tack tack tack! Skulle göra 10 st tal för att få ett G i slutbetyg.. Och när ja hade gjort dom skriftligt så skulle jag göra dem muntligt med.. den muntliga delen var inte allt för lätt efter veronicas jävla lösningar haha.. men efter lite omvägar hit och dit så fick jag till det! så glaaaaaad.
Glömde datorn idag som sagt.. och jag tänker inte lämna in den förns på Torsdag har jag bestämt. Angelica ska åka hem till Vetlanda idag.. så jag blir själv här.. så jag måste ju ha den här.. föresten.. nu äre inte långt kvar tills jag också
får sommarlov som alla andra.. men vart tog de fina vädret vägen? de ska tydligen regna också på fredag då jag slutar :)

börjar ju jobba på lördag. med så hinner vell inte njuta så mkt... behöver ni skor så kom till mig då va!
nu ska jag fixa lite.. har en Svenska redovisning kvar också som ska redovisas i morgon bitti kl 08.15 så måste göra den med.. sen i morgon är det bara Brännbolls turnering.. ja hade ju lovat mig själv att jag skulle vara med.. men de känns inte så lockande i det här skitvädret pluss att min hals är helt förstörd.
-sanna-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0