Hallå hallå ...

Hallå hallå
nu befinner jag mig hos angelica, mycket mysig liten lya du har :) så snällt att du frivilligt vill dras med mig i några nätter nu, ska snart sova tror jag. och i morgon ska ju datorn på inlämmning också.. fy tragiskt, ska nog "glömma"den hemma.
har frisör i morogn! appropå de. hittade en fin bild på Jessica Simpson, visst har hon fint hår? ja dör. 
                                                                                                  Godnatt!                        Saknar dig alexander ..  


                                  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst har hon fina extensions, haha :P

2008-06-10 @ 19:03:08
URL: http://jnorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0