ticktack kan sommaren gå snabbare?

jag tror man kommer in i sånna svackor i bland när man inte orkar bry sig om bloggen. Och jag tror ja är inne i en sån nu.. haha ja vet själv hur de e när man följer någons blogg så uppdateras dom aldrig. men ja har ju inte tid. fullt upp med jobb och ja vet inte vad. i dag har jag jobbat 8½ timme. de tog på krafterna. men de gick endå snabbt. i morgon är ja ledig! men ja ska till körskolan 07.40. ja får aldrig "ledigt" tror jag. sen har ja körlektion igen 13.20 sjukt drygt?. nu den här kvällen ska ja ägna mej åt körning. ovanligt va? åh ska bli så jäävla skönt när den här skiten är färdig. tycker synd om de som har de här kvar. om man nu inte har väldigt lätt före här med bilar såklart. nej just nu känner jag att ja skulle klara mej finemang med en ny cykel bara. då är ja inte någon större fara heller för folket eller mej själv. (vilket jag är nu.)

Just nu vill jag bara att sommaren ska vara över.. då är ju förmodligen körkortet klarat.. och jobbet. och de blir då en helt ny start på allt! har inte fattat att jag ska bo i Stockholm riktigt. men har en riktigt häärlig klass (vilket jag fick intryck av iaf.)
så de kommer nog bli grymt bra! kan inte tiden gå  lite snabbare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0