sunnyday

hallo!
idag har den endå varit en skön dag:) va pigg i morse! men när jag kom till skolan var ju alla frisör 3;or lediga.. och de e ju dom ja har lektion med. så ja va själv.. klippte yossi! snygggt blev de:D och sen så gjorde jag nagel manikyr på mig själv! älskar att fixa å trixa. sen så va ja ute me oljan och kikade på när alla spela brännboll och 15 min innan ja slutade så gick ja in för att kleta på de sista lacket.. och efter 10 sek glömmer ja bort det.. och allt e förstört bra sanna bra!

imorgon blire minigolf :D haha fan va kul de e..

saknar dig alexander! så tomt utan dig.

har köpt en SOLO och jordgubbar som en liten present till mig själv i kväll! mumma!

nu ska vi ut och käka! hade bra hörs sen  puss då.

Framsida: tidningen SOLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0