sommar och sol

oh dystert, snart i värnamo igen.. känns sjuukt tråkigt. men endå kul på nått sett. träffa tjejerna.
helgen har vart bra i fredags vart det pluto med världens bästa handledare Erika haha. vi begav
oss från salongen runt halv 6.. och begav oss till Spicy! på vägen skulle jag vika upp mina byxor
och lägger i från mej väskan och plånboken.. och tror ni inte att ja lägger plånboken och tar i den och sen märker
att den har legat i en stor jävla spott låma! höll på dö. både av garv och äcklighetskänsla! haha..
efter en rolig tripp dit så begav vi oss till blue moon på after work haha.. de va vi och alla piffade tanter som ja lovar inte kom från jobbet. utan från 3 timmars sminkning. efter de så bagav vi oss till erika. fick GÅ med henne
för hon e ju så envis med min tunga väska. (som vanligt?). när vi kommer dit så får ja se hur hon bodde och hennes katter bernt och björn HAHA. så söta namn.. var får man dom  namn-ideerna ifrån undrar jag?
hursom helst så skulle vi sen hem tillmig där ja skulle duscha och byta om.. så klart missar vi bussen med sisådär 4-5 min. så de blev taxi från köpings vägen -> köpingsvägen. 100m vill säga. men de vare värt.
fin bil hade han också;)  efter de så drog vi ner mot pluuuto! mkt folk men de blir ju alltid kul om man har bra sällskap vilket jag hade:) tack för en grymt kul avslutning från praktiken Erika!


ja så nu e prakiken slut och de känns KASST! fyusch och allt. trivs så himmla bra där! men ja kommer igen :)

igår vart de bara plugg plugg och plugg.. känndes ju skönt efter iaf! förlåt att ja inte dök upp till dig Jenny.
men nu ska ja gå av tåget. puss
 

image128image130


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0