oh lalala

oh idag gick tiden snabbt. övningskörde sen.. gick galant. nu ska ni ta och lyssna på min låt här.gammal men bra!
sen så åkte vi och köpte mat på vega. så nu sitter ja här. ska snart hem till Jessica. vet inte om det blir en satc eller oth kväll? eller kanske är de nått annat bra på tv. får kika. hm.. ne de va inge speciellt. eller kl 00:00 är de en gammal film som heter Loser. har sett den förut har ja för mig. och jag börjar ju kl 13. i morgon så.. jaja nu ska ja till Jessica efter ja ha kikat i lite bloggar. har tappat de nu när ja har haft en datafri helg. men ja är så nyfiken så nu ska ja in på dem.. eller faktiskt bara mina stammbloggar just nu jnorelius eevelinaengström och maggaroshaka. dom tre filurerna hade ja mer än gärna velat sett i helgen.. men hoppas ja får göra det till power meet? nu måste ja kila puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart vi ses då snutt ^^,

2008-06-30 @ 21:08:32
URL: http://jnorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0