ledig

Nu är jag ledig resten av dagen! sköönt. ska nog bädda ner mig och forsätta med satc. haha låter så fult med den förkortningen men ja alla andra säger ju så. och ja med nu!  men just nu skulle gärna sätta mig på nått flyg härifrån behöver semester nu nu nu! föresten så börjar mitt älskade program som ja följt ja jag vetinte hur många år i kväll!
allsång på skansen får inte missa det! skulle gärna vara där men de är ju inte så bra väder så kanske inte. inte så bra artister som ska vara med heller.. haha ja har stenkoll. men ja skiter i dem... de är ju känslan och stämmningen. haha någon som är på? nästa vecka ska de bli upp mot 27 grader igen! heja! i morgon börjar jag klockan 12 och då får jag min lön. och jag vill bara ner på stan. åh har inte varit där på år och dagar känns det som. shoppingsuget börjar komma krypandes.. nu ska jag göra någon nytta. hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0