kväll

hm vart ingen övningskörning inte.. vräkte ju ner.. inte så lockande.. sen så e ja trött med. har pratat me världens bästa kille i 2 timmar i telefon i stället. vi skulle bestäma midsommar. men efter 2 timmar så har vi ännu inte kommit fram till det.. men de blir bra bara jag får träffa dig! i morgon ska min syster komma hem från Grekland.. har besällt lite dricka och kate moss parfymen. mumma. kommer ju tänka lite extra på min lilla olja då eftersom de e hon som har lärt mig det. sen ska min syster gå på premiären i sthlm på sex and the city. så avis. nån som vill gå på den? så ja kommer inte få träffa henne förns på onsdag. då e jag ju ledig med. Vad ska man göra då?
juste va inne på magic lines idag.. skulle boka tid haha närmsta var december. japp! men hoppas de fixar sig på något annat sett för innan dess så ska den va där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0