igår idag

fan va sur jag blir! timbuktu var i självaste västerås!!! och självklart ska jag missa det som vanligt..
men får väll se honom snart hoppas jag ! me and oljan på spaning efter våran lilla dvärg!
har nyss kommit hem från jobbet! satte ju igång idag.. va faktiskt mycket folk. de e bara kul! vart lite väl stressigt
vissa stunder bara.. men hellre de än att de e typ 4pers på en hel dag vilket de brukar vara haha. ska jobba i
morgon också. får hoppas de  e lika mycket folk då! igår så va jag först hos Hanna som har fyllt år! trevligt trevligt, begav
mig sen in till löga/öltältet där jag träffa min älskade bror  som ja inte sett på dar! träffade också en dyng Jimmy.
sen så drog Danne med mej och en annan tjej till karusellerna.. säger bara fyfan har inteåkt karuseller på åååår. och de skit kul de första 20 sekunderna .. men sen så vart de lite väl mycket, eftersom man va lite susig. lovar var man inte  full innan  man satte sig där i, så blev man de efter!  haha men feting kul! träffa sen Evelina och Johanna eller bill och bull med andra ord. tycker så mycket om er ni e så sköna haha. tråkigt att vi inte träffades tidigare bara, men man kanske ser er ikväll? hope so! hör av er isf! ska ju ner idag igen.. ska ner med mamma ett ttag tror jag och äta lite, sen ska jag vidare och träffa Erika! kommer nog bli jätte bra & kul.

Juste träffade Åsa & Mogge också igår! vet ju att du smygläser mig blogg ju! så måste ju erkänna att jag saknar er :)! kul att träffa er igår! ni e alltid lika glada och snälla! hoppas ni kom hem säkert igår haha!


Kommentarer
Postat av: ews

tycker om dig med snutt.. men tror inte jag ska ner ikväll, orkar inte. Men hör av mig isf!<3

2008-06-14 @ 19:00:05
Postat av: Johanna

Synd att vi inte sågs snuttan.<3

2008-06-15 @ 00:10:20
URL: http://jnorelius.blogg.se/
Postat av: karin

Hej Sanna, Snälla kan du maila Jessies blogglösen till mig:) kram Karin

2008-06-15 @ 00:52:54
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0