höst eller?


Hallå
Man kan inte tro att det är 11 juni idag? sjuukt kallt och blåsigt. de blir säkert som förra sommarn.. sommar i maj sen juni juli augusti så äre bara regn och skit.. mysigt! typiskt sverige? Idag vaknade jag av att olivia ringde och väckte mig.. kl 8.15 dvs den tiden som jag skulle sitta med min redovisning, jag fick i stort sett groov panik. slängde på mig kläder och trotsade den jävla motvinden jag hade.. fick göra redovisningen på eftermiddagen i stället. den gick as bra tror jag :)
nu har jag även i min världs historia läst klart svenska b. usch skööönt. idag hade vi ju också då brännbollsturnerig haha dock har jag aldrig sett så lite folk som endå vart samlad hela skolan. jag och olivia satt och kolla på lite eftersom jag har feber och hosta i 180. så kom jonas med mcdonalds till oss. haha killen har aldrig hört talas om lilla menyn. så de blev en happy meal. haha hur länge sen var inte det man åt det då? nu ska jag städa lite och fixa. nått bra på tv;n ikväll? har då bara 1,2 &4;an här hos angelica. roande kanaler? haha nej. dom skulle man lätt klara sig utan.
appropå inget så blev de kolla lite fotboll i går i min ensamhet. haha va ju helt inne i de där.. hejja sverige?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0