helgen igår idag

hallå bloggen hejhej sanna här haha!
igår vart de ännu en grymt  kul kväll öltältet, karusellerna och sjökrogen.. tack allihoppa! vart lite väl mycket. och sen så glömde jag både klockan  och att jag skulle jobbba idag. så ja kom väll hem runt 3. och de va inte allt för kul att jobba. men det var de värt. grym helg iaf! men nu blir  det att ta lugnt ett bra tag! hoppas alexander blir frsk från sin körtelfeber så att man får träffa dig nästa helg.
nu ikväll blir det bara en lugn kväll tror jag. tänkte kolla lite oth. efter alla karusell åk så e jag lite öm. och sen  har  jag tapppat miljoner skokartonger över huvudet idag så de e med lite ömt. hööörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0