hallo

igår hade jag fullt upp och idag har jag med haft det, körskola , jobb och stan! allt gick suveränt! va inne å kika på tatueringsstudio om tider idag också ! såg mycket ljust ut! tider fanns det gott om! Ingen som vill tatuera sig samtidigt kanske? jaja men snart äre ju fotboll med.. hoppas dom vinner då! =) inte för ja bryr mig så grymt mycket om fotboll men iaf. de är ju endå Sverige! imorgon blire jobb till 2 sen körskola sen åker vi till stugan... ska bli kul att träffa min kusin som e lika gammal som mig som ja inte har träffat på iallafall 5 år(?) jaja hoppas de blir bra.. sen har dom köpt en sån jätte ful hund som ja kommer me få träffa haha. sen på Fredag kommer alexander dit också från nyköping. kommer nog bli en lugn och skön helg iallafall! :)  mys.

snuttan har intagit första parkett till fotbollen! hejja!


sån här snygging har dom införskaffat sig haha personligen tycker ja det liknar en hygiena (hur de nu stavas.)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill följa med när du tatuerar dig :D lova mig det!!!

2008-06-19 @ 00:35:07
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: mtilda

när ska du tatuera dig? är det efter min födelsedag är jag på att göra det samtidigt ;) haha

2008-06-19 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0