godnatt

idag har jag knappt suttit vid datorn alls, så harinte kunnat skriva något, men det kan ju bli så ibland. tråkigt... men nu sitter jag här hos min älskling som kom till Västerås idag! som för tillfället har försvunnit någonstnas.ska snart sova, ska jobba 10-18 i morgon.. puh.hel dag. ser inte fram emot de. speciellt när jag ska sova med den jag tycker om mest i hela världen! och att vakna halv nio i morgon bitti och gå ifrån honom kommer ju ta emot. men får ju träffa honom efter ja jobbat klart:) hoppas dagen går snabbt. nu ska vi sova så jag orkar upp imorgon! går ju i vanliga fall och lägger mig runt 22-23 så nu är klockan aldeles för mycket. godnatt sötnötar.


du får mig att må så bra. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0