godnatt

allsång på skansen var ju lite av en besvikelse. usch ja. men hoppas de blir bättre nästa tisdag! just nu sitter  jag har har precis tagit mig en dusch. funderar på att gå och lägga mig nu. har blivit så trött om kvällarna.. men vecka 28 allså om 2 veckor är jag helt ledig hela veckan! en veckas sommarlov inkommer inom kort.. härligt. undrar bara vad man ska hitta på för kul då. På fredag kommer Alexander hit till Västerås och ska flytta sina grejer för att sen  flytta in till en egen liten lägenhet.. och han är kvar här hela helgen. ska bli skönt. har ju vant mig att bo med han över hela midsommar och allt. så nu är det ju lite ensamt. men snart är det fredag. på lördag blir det stan-vandrig. ska också in på salongen och klippa! de börjar ju klia  lite i fingrarna nu.. har inte klippt på  länge.. vilket kan bero på att ja inte har nå saxar just nu ju.. och nästa helg är det ju power meet. och de är en stor dag för mig då! om de är posetivt eller negativt att den stora dagen eller stunden som är lite avgörande ligger på årets mest trafikerande helg återstår väll bara att se. men men nu ska jag gå och lägga mig. har ju jobb som väntar på mig i morgon . godnatt!


snart tar jag en kökssax och klipper med de här funkar inte.. kan inte skolan sätta igång snart!?
nog för att jag aldrig har mått så bra med rygg och axlar på ett bra tag.. men de skiter jag i just nu.


Kommentarer
Postat av: Beccan

Vart klipper du någonstanns?

2008-06-24 @ 22:20:00
URL: http://ninjaberit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0