det är inte lätt när det är svårt.

puh.. idag har jag varit duktig. var på salongen idag. rullade min första permanent. på ett riktigt långthår som också hade gått av på flera ställen. det var inte det lättaste direkt. men de vart ett VG iallafall vilket jag är jätte nöjd med.. det är typ som ett mvg numera tråkigt nog... usch vill inte ens se mitt betyg-papper sen.. även om det hade varit en stor besvikelse för mitt gammla jag. så är jag riktigt nöjd med dem endå. för vilket jävla år jag har haft! fy hoppas verkligen ingen får uppleva det som jag har gjort.. men men efter det så klippte jag en kille. blev jätte bra!
lär mig bara nya saker hela tiden och för varje gång så vet jag att det är verkligen det här jag tycker är kul!

efter dagen på salongen så gick jag hem.. och bestämde mig för att vara ennu mer duktigare, jag börja städa ut hela min lägenhet. eftersom mamma och pappa kommer i morgon kväll och så flyttar jag hem till västerås! allstå min näst sista natt här i lägenheten.. känns så konstigt.. de är ju här jag har bott ett år? jag och olivia.. tjejen som är som min andra halva.. men ja! så är det ju .. men men de dröjer ju inte länge förns jag flyttar till Stockholm heller.. då får man bo själv ett år till då. fast ny stad nya människor?
hur det kommer gå får vi se. men jag tror verkligen att de här kommer gå bra. bara jag kommer härifrån.

så nu som sagt är det relativt tomt här inne.. åker hem till v-ås på fredag såfort vi blir klara.. men ja tror att de kommer gå riktigt snabbt eftersom jag i stortsätt har gjort allt.. Yossi ska komma å hjälpa oss också! jsute klippte han i går också haha. sketa snyggt! tack för att du vill hjälpa till ! uppskattas!

har också pluggat klart ALLT som jag har kvar.. eller ja utom matten.. men den ska ja fixa i helgen eftersom jag inte har någon som kan hjälpa mig här..  känns så skönt bara...

men nu efter allt slit så blir man ju rätt trött.. så nu ska jag ta mig en dusch sen bädda ner mej och se om det finns något bra på tv.  :)      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0