arg.

i morse vakna jag tidigt eftersom jag gick och la mig tidigt.. åkte iväg och handlade innan ja började jobba. köpte mig ett linne och en skinnjacka. känndes att jag var i behov av det. känndes som en bra dag., sen bar de iväg till jobbet de va då min älskade dag börja.. stapla upp massa skor på varandra, och sen så välte ju såklart dem. ja plockar argt upp dem och försöker tänka posetivt. när jag sen har ner dem igen! där gick min gräns.. gick ut och skulle drämma igen dörren som självklart åker på hela min fot som har hammnat under dörren. min dag var förstörd, för att hålla humöret uppe någelunda så köte jag ett par skor. skönt! sen kom mamma och pappa kom och hämta mig och jag skulle köra till Coop. de gick bra ! tills ja skulle köra hem.. genom en rondell då ja får motorstopp på motorstopp och bildar längre och längre kö.. säkert en mil. på 3 sek har jag orsakat detta.. och på mina 200 försök att desperat få igång biljävlen så hamnar ja längre och längre ut på de andra bilarnas utfart. de blir kaos i mitt huvud. och ja drabbas av panik vilket även mina föreldrar gör. tillslut kom ja iväg... och nu sitter jag här hemma och bara inväntar mina dubbellektioner i morgon. jag ser verkligen fram emot dem?
åh älskade dag. 

någon frågade var ja klippte. och de är på salong wow, på stan..  där ja får vara lite närsomhelst  :)  

nu ska jag krypa ner i  sängen och kolla på satc. börjar bli vana.. men har man börjat så.. sen efter de kommer ja väll slockna. men ja lovar jobb och körkort de tar på krafterna. börjar känna mig som en kärring. tur är de att jag är ledig heela helgen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0