halka

jahapp, idag fick ja mina betyg i postlådan. var väll helt okej. men dom har ju sänkt vissa under nu när de vart lov. hur sjukt är inte det? ha betyg prat sen när de ha vart avslutning då sänka en? jaja. sjuka är dom. och ja även jag lyckades få mitt första IG! heja. nej men hade glömt att skicka in en uppgift bara. så den måste väll göras nu då. annars var betygen rätt okej som sagt. =)) jobbat idag 13-18 jobbade med jossan. lika kul som alltid. vi hade vårat snack om killar, vissa saker förstår man bara inte? efter jobbet så vart de köra köra köra.. glider ju fram som på ett banan skal! börjar se lite raggare nu också. härligt härligt och är de inte ja som har världs sköna låtar? mmm.. ge mig helg nu!
i morgon har jag halkan:D haha ser fram emotde. och körlektion 07,45 så ska väll sova lite nu så ja glider på banan skal i morgon med!  

 

mm såhär kommer ja sitta i morgon när ja ska fejk-krocka med bilen.
önska mig lycka till va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0