jessicaoo





De här är min sjuka syster Jessica. Vi har alltid grymt kul tillsammans och
tänker alltid exakt likadant. hon kan börja på en mening och ja avslutar den vi kan kolla på något
och sen se exakt samma roligheter i det. precis som vi vore enäggstvillingar.
var vi än är så skrattar vi allltid så vi får kramp i kinderna och de andra gångerna slår vi ihjäl varann tills vi inte orkar mer.
du är inte bara min syster utan också en av mina bästa vänner. vi är verkligen oss själva pratar alltid i munnen på varann så våra öron donnar bort.. och ja vet inte vad. jaja tänkte bara säga att du e hyper härlig och ja är glad att jag har just dig som syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0