utgång!

ja i Fredags fyllde ju somsagt Sandra 18. och självklart skulle det firas.. åkte hem till Sandra runt halv 8. skulle egentligen vara där kl,5 men fint folk kommer alltid sent eller hur var det? haha nej men jag somnade faktiskt...
väl där var de jätte trevligt. träffade flera stycket som jag inte träffat på ett bra tag. runt 10 åkte vi ner och begav oss till Silk.. men det varade ju inte länge förns vi stog på pluto. hade jätte kul kväll. Var mest med Emelie och Matilda men jag hoppas att du fick de lika roligt som oss sandra ;) kvällen avslutades på burger corner och sen kom Jessica och hämtade mej. tack för kvällen igen!! Jag slår vad om att nyår kommer bli MINST lika kul om inte roligare. visst?



Sandra 18 och glad!


Jag, Arman och emelie!




Kommentarer
Postat av: matilda

tack för en kul kväll! :)

det är så kul att umgås med dig igen, har ju faktiskt umgåtts två gånger på typ en vecka nu (; haha, rekord.

nyår kommer bli så kul, känner det på mig bara! :D ta med ett glatt humör! haha

2008-12-29 @ 12:50:55
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0