tisdag

sjuk. igår när vi satt i bilen så kände jag mig sjukt svimfärdig och kunde inte svälja eller något alls. mina halsmandlar var som ballonger och minst 38 graders feber. har knappt sovit något i natt och pratat i sömnen är också något som jag har börjat med  hoppas ja inte avslöjar något hemligt bara haha. så idag skippade jag min lektion. tur att de bara var en. men nu känner jag mig mycket friskare och hoppas inte att de är halsfluss får se om jag går i morgon. men annars känndes det ju lagom ovärt att åka 10 mil för att sitta inne och vara sjuk.

Just nu skulle jag vilja vara hos min lilla Sandra. hoppas att allt fixar sig. men imorgon ses vi och då ska jag få dig på andra tankar.

nu har jag också suttit och snokat runt på våra bilddagböcker sen 3 år tillbaka fyyy vilka minnen allså haha jag har också norpat åt mig bilder som jag tänkte lägga upp sen någon dag. bara för att liva upp de gammla goda tiderna =)





Kommentarer
Postat av: sandra

aaaw, gumman :)

2008-12-18 @ 22:22:35
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0