Söndag

Igår drog jag mej upp runt 1. det har blivit en dålig vana.. men det är ju endå mitt sista jullov. Gjorde i ordning oss och knallade i väg till Rocklunda för att se vik-bofors. haha jag och jessica höll på dö. matchen var hur seg som helst.
inom loppet av dom 5 första minutrarna hade bofors 4 utvisande och vik hade gjort 2 mål och 2 utvisningar..Men dom vann ju iallafall huvudsaken!

Efter det så åkte jag till skallberget eftersom Alex kom hem från Sundsvall.. myskväll. och i morse vaknade vi 1 igen..
alex tvingade ner mej på stan.. totalt värdelöst. hatar mellandagana värdelös rea och miljoner folk. ja hur mycket jag än hatar den så är jag där varje dag. men efter ett tag så orkade jag inge mer. så pappa kom och hämta mej. Och alex gick till Pictures till sina kompisar och skulle se någon match.. men nu är han på väg hem med Spicy!

Föresten så hittade pappa min sax idag den låg i min skridsko. va sjutton tänkte jag på när jag la den där?! fy vad glad jag blev. Så ikväll ska jag klippa hela familjen.. fy orkar inte... men nu måste jag duka. ha en bra kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0