söndag..

de senaste dagarna har jag inte haft tillgång till någon data.. internet har strejkat på skallberget och hemma har jag inte varit på ett tag. I fredags hade jag praktik. på lunchen där så hooka jag upp med Sandra! vi tog en lunch på spicy och de var trevligt att få träffa dig igen ju :) men den 26;e ska vi ut för då är det ju din dag.

i lördags åkte vi  hela familjen upp hit till stockholm. gick ut och käkade jätte god mat och världens efterrätt =) efter det tog vi taxin till `Djurgården - cirkus där vi såg magnus uggla , rehborg (?!) och ulveson ni vet berts pappa!
klockrent även fast jag och alexander inte fattade "vuxenskämten". `Men det va mysigt att göra något!

efter så åkte dom hem, mot västerås. jag och jessica stannade kvar eftersom det är skola på måndag. och alexander skulle ha match idag (söndag) så de blev bara vi två här. föresten vann dom med 5-0! =) kul.

nu är de oth mitt absoluta favorit program!
på tisdag ska jag till tyskland på en liten resa och på fredag ska jag ut med sofia!

nu ska jag forsätta mitt plugg! de går jätte bra jag skriver om mitt liv om 10 år.. haha.
och sen ska jag betala studentkryssningen! så de är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0