sista tisdagen för i år då..

hej.
igår så gjorde jag inte så jätte mycket. hämtade upp Sandra runt 7 och drog med henne till Rocklunda för att se hockey. efter det så tog vi bilen till Oxen för att sola. Grymt skönt under tiden... mindre skönt efter när jag såg ut som en soltorkad tomat med pippi fräknar... men idag är det bättre =) Efter så åkte jag hem där alex var så gjorde vi ett varmt skumbad med ljus. perfekt avslut på dagen.

i morgon är det nyårsafton och våran 7 månaders dag. den kommer bli kanon för det har jag bestämt mej för.
jag ska som sagt till matilda och tjejerna där och alex till sina grabbkompisar sen möts vi upp =) perfekt.
nu ska jag klippa min bror snart.. sen ska jag vidare..

GOTT NYTT ÅR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0