måndag.

japp provet idag gick finemang. tror jag?  färg teori!! eller ja de kändes det iaf. och de var bra. men alltid när ja känner så så brukar de vara tvärtom. annars gick den här dagen vääldans fort. imorse var jag och jessica vandrande zombisar eftersom vi tvärt skulle hålla på traditionerna och se julkalendern, första och sista som vanligt var den värdelös.

choklad kalendrarna är hemma hos alex hoppas han inte har ätit upp alla tills torsdag då jäklarns.. =)

har nyss kollat på prison break. haha så himmla utdraget så de är sjuukt . men Michel kommer ju endå dö.
haha och de suger. men nu vet ni de för er som inte visste.

hoppas den här veckan går snabbt. så sjuukt skoltrött men den 18 är de slut för i år.

nu ska jag hoppa in i duschen sen så tvingar jessica mig att spela buzz.

alexander v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0