måndag.

idag var jag ledig för tandläkarn! ska snart ta bilen upp till Stockholm. i morgon har jag en lektion. och nästa vecka är den sista sen är de loooov! och då har maria och co bal. lite avis =) men vi ses ju på krogen sen eller hur haha! grym vart du på frillan också!


nu ska jag beställa min student mössa. eftersom min beställning hade försvunnit på vägen skit svårt bara.. kommer ju inte ihåg alls vad jag valde eftersom jag får skräddasy den själv.... att detta alltid ska drabba mig =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhopp min vän, på lördag är du i västerås då?? Jag ska till stockholm och tänkte om vi kunde ses och typ laga middag osv hos dig?

<333

2008-12-08 @ 19:43:42
Postat av: svar

skulle gärna göra de älsklingen min men ja ska på teater då ju hahaha. men 19;e går vi uttt =)

2008-12-09 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0