jullov

jullov då! i morgon sa min handledare att jag inte behövde gå tackar för den!
och nu är jag sjukt taggad över helgen faktiskt. har varit i Tyskland också.
köpte en jätte gullig champange till nyår. och jag körde ända från helsingborg till en bit
innan örebro. duktig jag är va! det är faktiskt grymt jobbigt att göra när de är bäcksvart och så ska
man varva miljoner truckar i 120! men lite stolt är jag allt....

har föresten tappat bort min sax som är mitt liv måste börja leta efter den.
men det får bli efter onetreehill.

juste fick nyss sms från olivia hon var i malmö och stog framför timbuktu.
inte avensjuk alls. hoppas du tar fotobevis haha.
puss



Kommentarer
Postat av: olivia

haha, jag tog inga bilder för jag orkade inte. Men han var grym o allmänt söt;b haha.

2008-12-18 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0