jul

inte den minsta julstämmning alls. men men igår var jag runt och sprang på stan med Sandra.. haha hittade en del som ja ville köpa.. och efter mycket åk hit och dit blev det lite saker inhandlade. men hälften kvarstår.. att jag alltid lyckas med att vara sist? fast det måste jag nog vara för köper jag något i tid så avslöjar jag allt. så det är nog bäst för alla.

imorse hade jag och alexander lill-jul eftersom han åker till Sundsvall nu över jul.. han fick en tröja av mig! jätte snygg blev han. och jag fick en guldring! jätte fin.. älskar dig.

nu sitter jag här och mamma bakar knäck och  jag väntar på jessica och tommie. så vi kan åka till stan. jag vägrar köra ner dit själv.. får panik när det är så mycket bilar. i morse stannade jag mitt i en korsning. Och inte blev de bättre när ja blev döv av alla tutor! som tutade på mej.. nu har jag nog lyckas med allt .. för någon vecka sen backade jag in i en bil också.. känns lite overkligt att ja lever......

nej nu ska ja sätta igång med de sista. förövrigt känns det som om de börjar bli vår och inte ett dugg jul.
men man får göra de bästa av saken

GODJUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0