jul

hejhopp. igår var en alldeles kanon dag. även fast jag är trött på dessa traditioner och jag har gett mej fasen på att ja ska servera tacos och cola light på julafton om några år haha. hoppas familjen och alla vill komma men endå hur trött är man inte på samma julmat? och den äckliga julmusten.. fast en sak som jag ALDRIG tröttnar på är min älskade serie Karl bertils julafton! så den stannar i tv-rutan.

jag fick jätte fina julklappar! den bästa av dom alla var nämligen att lilla jag ska bli FASTER!
grattis grattis grattis en liten knodd är på väg !

i kväll blir den en filmafton med Sandra och i morgon ska vi kriga på stan! Och så fyller ju Sandra 18 i morgon så räkna med fest i morgon kväll!
hoppas ni får en bra forsättning önskar blivande-tant sanna.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0