2 månader idag!


här är killen jag vill ha och alltid drömt om.
Även fast vårat förhållande gått lite upp och ner och hänt lite saker så börjar allt kännas riktigt bra nu. Och jag menar det.
Du har ställt upp för mig som ingen annan har gjort. Du får mig att börja tro på mig själv igen på sett och vis i dom lägen då jag har varit så negativ och inte trott på mig själv... DU är värd guld. Mer än guld. Du är bäst! det är så skönt att man har någon som man verkligen kan lita på, du är inte bara min pojkvän utan också min bästa vän. en som  jag verkligen inte vill förlora och inget som jag kommer släppa taget om så lätt heller. så glad att vara din och att vi är ett du och jag! Vill bara att ni ska veta varför jag är sååå glad! jo de är för att jag har honom!
du har mitt hela mitt hjärta alex!

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis gumman :D

2008-08-01 @ 21:13:03
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: Oljan

Jag är glad för din skull gumman :)

2008-08-02 @ 15:55:18
Postat av: sandra

ja det kan vi göra :D Vill du gå på stan med mig inte nu på måndag eller tisdag men nästa? :D

2008-08-03 @ 11:55:49
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0