utgång

grymt kul kväll tack maria och selina :) önskar bara att min älskade bästis fia hade honkat med.. men de får bli nästa gång.. Men hur som helst så börja kvällen med att maria kom hit vi snackade och fixade i ordning oss! senare kom selina. vi bestämde oss för att ta cyklarna eftersom bussarna slutar gå så tidigt.. så vi börja cykla mot Vega där de var förfest hos emil å deras innebandylag. där träffa ja ju och världens sötaste tjejer Fanny Ahl och Sandra ? ! synd att ni inte följde med oss ut bara.. men snart så;) sen så svepte vi väll lite väl för fort på kort tid. eftersom vi skulle in på pluto. så cykelvägen in till stan var ju lite vågad. glad att ja lever idag. väl inne på pluto så vart de dans dans dans... sen efter någon timme så prata ja med Emil Sund som befann sig på BilloBob. bestämde mej för att kila dit. men när ja väl kom dit så lyckades vi gå om varandra. så ja hitta i mitt spanade min bror. så satt där en liten stund.. fick syn på en spegel och i den så talade mina ögon om att de var dags att åka hem. så ja begav mej ut därifrån och började fundera på vart ja hade ställt cykeln.. efter att ha satt i min nyckel i fel cykel ca;10 ggr. så lyckades ja tillslut att hitta min cykel. börja cykla mot skallberget för att åka till Alexander. och i morse skulle ja cykla hem så ja cykla bakis från skallberget-bäckby och de är inte kul.. men nu är jag hemma och ska duscha nu och sen ska ja på alexanders hockeymatch. 
lovar att min cykel ska aldrig mer få följa med mej...  

tack för en kul ikväll iallafall!


Kommentarer
Postat av: fanny

ja tack själv gumman :) js nästa fredag eller något? fast vi är ju bara 18 :( häng med ut på onsdag? :D

2008-08-16 @ 19:15:53
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0