stockholm!

hm har inte skrivit på ett bra tag.. men ja har vart så upptagen =)
första dagen i ny skola och ny stad förra veckan då. Danne och Jenny var här över natten. fick lite hjälp med min tv å förstärkare och grejer. på måndagen sov dom medans jag var i skolan. sen kom ja hem mådde inte alls bra.. men dom frågade om ja ville honka med till Grönan och ja kan inte bara säga nej till grönan.. kom dit höll på svimma några gånger. men ja åkte å jag åkte.. typ samma saker om å om igen eftersom de inte finns så många men de va kul men de gjorde mej defenetivt inte bättre!

under tisdagen så hade vi bara prat om projekt-arbete. höll på dö bokstavligen. sjukförklade mej och blev hemma resten av veckan. men de klagar jag inte över. fick träffa min älskling där hemma några extra dagar! härligt. helgen blev lugn och gick till att bli frisk juste va på bio på Donkey-punch också med Linda o Kim.. haha den va faktiskt lite bra!

den här veckan har ja börjat me Eng B, Religion och frisör såklart.. världens softaste schema. känns riktigt bra nu!
föresten fick ja mina saxar igår! höll seriöst på dö när ja fick se grejerna ja skulle få. de va en hel TRUNK me frisör grejer! ja var som en 4-åring på julafton.

och har också lärt mig att äta på Tacobar! så nästa gång "någon" kommer så ska vi äta på tacobar. tänker speceillt på idig Sofia! hihi.

idag hade vi frisör.. Kim skulle göra hårförlängning med keratin vax. på johanna. hon lärde även mig. de va as kul och de gick grymtbra! så nu allesammasn kan jag det också! fläta å vax!

nu ligger ja här i sängen .. ska ta mig en liten power nap! sen senare i kväll blir de utgång med Linda! Alexander som ja träffa i kreta å hans kompisar ska också dit! ska bli skit kul att träffa dig! (vet ju att du e min trogna läsare.) var ju ett år sen trotsallt!  mindre kul me de här e ju att ja börjar halv 9 i morgon bitti.. hur fan ska de gå de får vi se i morgon :)

juste allesammans vet ni va ja mer har gjort idag? beställt studentmössa! tidigt? ja kanske en anning haha men fan bättre de än försent! den kommer bli så snygg.. rosa och allt ! ser dock ut som en buss-chaffis.. haha. juste student skiva 8 maj! inbjudningar kommer snart haha ni måste komma!

nu ska ja hoppa in i duschen. Men en sak är iaf klar- att ja trivs grymt bra här!
och.... imorgon (torsdag) så åker jag till Västerås. utgång på Fredag med mina partytjejer. ni vet vilka ni är haha.  Sen ska vi fira 3 månader på lördag<3
hörs sen puss.


 
trött? haha

Kommentarer
Postat av: soffelis

tacobar? det lät fett gott men har ingen aning om vad det är:) Jag vill snart komma och besöka dig i stan där allt händer, huhu;) <3

2008-08-27 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0