hallooo



nu har jag kommit hit och de känns lite som hemma nu när mina saker börjar komma upp. Danne och hans tjej är här över natten dom är på bio nu istan.. ville inte med.. kände att ja ville vänja mig lite här nu..  kan inte riktigt förstå att ja börjar i morgon. men de blir nog bara gå dit och få schema typ. Undrar bara lite vad jag ska göra dom närmaste dagarna.. ja hoppas att fia kommer hit till mig:).. sen skulle ja kanske träffa alexander som jag träffade i Kreta han har lovat mej att visa stan haha..  Juste har fixat min praktik plats också.. kommer vara på salong wow. så glad för det. varje fredag kommer jag vara där. men nu ska ja packa upp mina kläder.. hörs sen. fick låna jessicas dator iveckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0