flytt

om 1½ timme flyttar jag till Stockholm. och sommarlovet för mej slutar väll i princip nu. kommer kännas lite konstigt att flytta från allt igen. men de är ju närmare. men de känns som ja ska åka tillbaka till Värnamo nu och bo med Olivia precis som vanligt. de har ju endå varit hon och jag ett år nu. kommer sakna det. men de kommer nog bli bra. Mamma tror inte att jag kommer flytta tillbaka till Västerås nå mer.. får väll se hur allt går nu. hoppas de här skolåret blir bättre än de som har varit.. även om de var ett rent helvete där  nere så kommer  jag sakna det. men nu kommer ja ju bli lite dator lös så kommer ju inte kuna skriva om mina dagar där blir. men kommer hem igen på torsdag. nu ska ja packa mina kläder igen.. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0