ett steg längre.

ja, idag åkte sandra & co till alanya. inte alls avensjuk inte..  hoppas ni får de bra tjejer :)
i morgon flyttar ja till stockholm! ska faktiskt bli kul. ser fram emot de. har fyttat hem till alex nu de sista dagarna
riktigt skönt att bo med min älskling faktikst. trodde vi skulle gå varandra lite på nerverna i en etta...att han skulle bli arg
på mig för jag slänger så mkt runt om mej. men ja tycker ja har vart grymt duktig med den delen. ja bara städar å härjar. och vi har inte tjaffsat en endaste gång. kan de bli bättre? kommer sakna att inte kunna träffa honom så ofta som jag är van vid. men allt går om man bara vill eller hur? :) börjar skolan på måndag.. känns sjukt kul! bara ny start och allt. även om ja har gått 4 olika linjer på snart 3 olika skolor så ser jag de bara posetivt. bara utvecklas och sett mera! precis som ja vill ha de. bland kan ja ångra att ja slutade rudbeck men nu är ja bara glad att ja inte fastnade där. vill bara göra det ja vill göra =) och var de finns dit flyttar jag =). 

nu ska jag kila!
föresten kryssningen var super.. speciellt när man hade sånt bra sällskap! sofia! v
bilder kommer sen hittar inte sladden för tillfället..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0