vss!

tänkte bara skriva ett litet inlägg om mina två bästa vänner vid namn veronica och sofia.
ni två är två underbara varelser som alla borde ha, ni har visat mig va riktig vänskap är.
har bara kännt er i ungefär 3 och snart 2 år.. vilket är grymt lite men det känns absolut som längre.
vi har upplevt så grymt mycket  på den här korta tiden! både roliga och mindre roliga stunder..
och ni två kommer alltid vara mina två stjärnor som står mig närmast! ni är dom som ja vill komma hem
till när jag kommer till Västerås. de är er ja tänker på och våra fina stunder tillsammans när jag är nere.
jag älskar er tjejer! :)  vss!
 
image19image18image23image21image14image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0