idag!

Super ljust ute ! oh kan det bli bättre:D?  är på sånt bra humör! gick skit med min permanentrullning idag.. haha vart så arg!  slängde 3 dockhuven i väggen och resultaten vart ju som de blev.. fick inte ens nå betyg på dem.. bara skratt från min lärare:P så duktig är jag! ne inte min dag idag va.. men avslutatde försäljning&service kursen idag! skönt!  efter skolan så gick ja ner på stan ! hitta ett par byxor och en skjorta.. men ja vet inte.. ah får se om ja behåller dem! nu ska vi snart gå ut och gå.. har grävt ner mej i sängen och lyssnar på looptroop skivan! och kalle bara klagar! ska allt få dig att lyssna på dem! :)   sen ska ja hinna med och sola med angelica :D ! sen blir det packa! men nu ska ja stänga ifrån msn..  japp Emil jag har inte datan med mej överallt inte! ;)

men men hööörs sen! pussdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0