hallå!

nu sitter vi och kollar på körslaget! hoppas att team cans vinner allt haha! lite mysigt pogram sådär.. annars så var det ingen händelserik lördag direkt.. så har inte såå mycket att skriva idag! vi försökte komma ut tidigt idag.. men kom inte utanför dörren förns kl 18 heller.. så det känns som man skulle kunna hoppa över den här dagen! ohja! nu är det bara 3 dagar kvar tills jag ska hem.  måste lägga från mej datan nu innan hon slår sönder mej helt.. vi har haft världens brottnings match nyss!  hahaha och min mobil låg i sängen ... så råka jag ringa upp olivias mamma.. hon vart ju jätte orolig och trodde olivia blev våldtagen. haha sjuukt kul.. lägger in bilder sen! 
nu ska jag forsätta lyssna igenom alla looptroop låtar och sen kika klart på körslaget!  pussdå!


image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0