dan före dan !

japp! i morgon fyller jag 18-år.. sjukt va tiden går snabbt.. vill inte fylla 18. de kommer inte kännas någon skillnad men på ett sätt kommer det ju göra det.. så mycket som ändrats fast man inte lägger märke till det.. kommer inte vara hemma i morgon. så får träffa familjen på torsdag-söndag.. ska bli skönt.. har inte träffat dom och alla andra på 3 veckor snart.  men snart är det ju 3 veckors praktik ska ha dom veckorna hemma också på salong WOW.. ska bli grymt kul! kom dit å klipp er hos mej vettja! ;) sen är det ju nästan sommarlov efter.. sköönt! och då ska ja förhoppningsvis ha körkort!  har bokat upp allt nu! så hoppas allt går åt rätt håll bara .. :)

idag har ja iallafall bakat tårta tills imorgon då
mina tjejer kommer på kalas!
image4

Kommentarer
Postat av: jessii

du sparar en bit till mig va? :)

2008-04-15 @ 20:44:27
URL: http://jessiicaaa.blogg.se
Postat av: Alääx

grattiiiiiiiiiiiiiiis babe! och så får man gratulera ännu en gång till bloggen (haha)jätte kul tycker jag ; )

2008-04-16 @ 13:39:59
Postat av: karin

Tja Sanna, Hoppas du mår bra nu ska jag ta och länka till din blogg från min. Hihi jessie har sagt att du brukar läsa min.

2008-04-21 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0