27 april.

hejhej! vaknade ganska tidigt endå idag. känns skönt eftersom ja måste somna tidigt för att ja ska ju köra i morgon bitta kl;07 redan.. kommer ju dö.. men men har nyss nominerat Thea och Zlatan till Sveriges sötaste hundar haha får se hur det går sen då! annars så idag ska bara min dag bestå av pluggande. eller åtminstonde är det min plan för idag och mitt mål.. men jag vet ju i försig hur det brukar sluta..men jag ska fixa det idag!  och den ska börja nu faktiskt.. skulle ha velat gå ner på stan en sväng.. men kom ju på att de är superstängt på söndagar.. dåligt väder är det också. hoppas det börjar regna och åska. så grymt mysigt ju! haha.  hörs sen ! Puss.

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0